tisdag 8 september 2009

Jag är i alla fall... nä inte snygg


Men jag är sminkad. Jag har bestämt mig för att stanna hemma, trots att jag trodde att jag hade bestämt mig för att åka till jobbet. Huvudet värker och det trycker bakom näsan. Vad är nu detta? Jag har varit kass i flera dagar nu, det räcker! Jag vill bli frisk, pigg, vältränad, snygg, cool och belevad. Och rik. Jag är sugen på en ny handväska. Eller nej. Nej, nej, nej!!! *sudda bort* så. Borta. Botad. Sköönt!

Jag nöjer mig med att bli frisk först och främst. Tack.


5 kommentarer:

  1. Åh jaa, den som ändå vore vältränad, snygg och cool osv. Håller med om att det vore trevligt att vara rik oxå. Kanske skulle vara lättare att uppnå om man inte blev frestad av kläder, god mat, nöjen etc. hela tiden! :-)

    SvaraRadera
  2. Det låter som om bihålorna är igång och spökar? :-( Håll koll på det, blir det värre så behövs penicillin.

    Var rädd om dig så länge!!!

    SvaraRadera
  3. Japp! Var nöjd och glad om(läs när) du blir frisk;)

    Har du varit in på Bloggagratis? Här har det hänt grejer!*fniss*
    Måste fråga: syns min IP-adress hos dig nu när jag skriver en kommentar?
    För på Bloggplatsen, som Bloggagratis heter numera, syns den när vi kommenterar varandra där.

    SvaraRadera
  4. Ha det så skönt därhemma så länge.
    Innan du blir snygg, cool, rik och så.

    SvaraRadera
  5. Tack ska ni har för vänliga ord!

    SvaraRadera