torsdag 24 september 2009

(var är min rubriksättare?)

Det här inlägget blir inte alls vad jag hade tänkt det att bli.

Jag skulle visa en bild på mig, iklädd myskläder, och fråga om det var ok att åka till Allum köpcentrum klädd så där! Men när jag ser bilden ser kläderna helt ok ut! Bortsett från vita sockar! Men bilden ljuger. Byxorna är urtvättade och har stora knän och är väldigt noppriga, vilket inte syns. De ser svarta, och helt ok ut!


Så mycket för ett kul inlägg. Eller kul förresten...?

Här är bilden. Kanske roar den någon.



Inte heller detta inlägg går till världshistorien som intressant, roligt eller läsvärt...



3 kommentarer:

  1. Det ser kanoners ut, som om du skulle kunna gå på fest. Shoppa och var ledig för mig i dag också:)

    SvaraRadera
  2. Jag brukar tänka, att så nära kommer ändå ingen när jag bara är och handlar... Nä men visst sörru. Fast du ser finfin ut.

    SvaraRadera
  3. A-L,
    fest? Nog för att jag inte är särskilt glittrande av mig, men sådär ser jag inte ut på fest (jag brukar ha BH på mig då!)

    Singelmamman;
    finfin?

    Vad är det ni två ser som inte jag ser? Eller vad är det för underton jag inte uppfattar? *lallar*

    SvaraRadera