tisdag 22 september 2009

H e m m a . . .


Inte nog med att jag jobbat sent, jag har dessutom handlat. Jähähättekul!
Fast rätt ok ändå, när det inte är så mycket folk. *försöker intala mig*


I övrigt finns inget att berätta.


Jag förväxlade en skalbagge med en spindel. Ja men det är inte lätt att se när jag sitter på toa utan glasögon och bara ser en svart fläck på tröskeln. Jag känner att det är något där och innan jag ser det vet jag att det är något. Och när jag inte har glasögon blir allt bara blurrigt och lite förstorat.


Nu finns ännu mindre att berätta.


Jag har värk i mina axlar och längtar efter massagen på fredag.
Jag är lite trött och längtar efter min sovmorgon jag ska ha på torsdag - jag är LEDIG då!!! Shit vad härligt! En evighetslång torsdag! Gud vad mycket kaffe jag ska dricka! Och så mycket tvätt jag ska få undan. Och så kanske jag börja skriva på min bok! (det kommer aldrig bli någon bok)
Och så ska jag laga god och hälsosam mat till mig och mina barn!

Var det någon som gick på det där sista?!

5 kommentarer:

  1. Spindelradar. Jag har det också.
    Jag kan skönja och ana en spindel på sju meters håll.

    I stugan har många mystiska furukvistar i panelen fått långa ben och ränner omkring i taket *ryser*

    Förresten så är skalbaggar endast något bättre än ett spindeläckelpäckel!!

    SvaraRadera
  2. Ulrika,
    ja, furukvistar är livsfarliga!
    Liksom tomatkvisten när den hamnat i diskhon - jag hoppar till varje gång jag ser en sådan!

    SvaraRadera
  3. Eller tonårssonens strumpluddar! Huvva. Jo jag gick nog förresten på det där sista. *erkänner*

    SvaraRadera
  4. JAG!! Gick på det där sista, det är ju aldrig försent....

    Hur gick det förresten med kortet vs kontoutdraget? Vilket tog du?;)

    Du kan bjuda dina barn på kycklingsallad, det är du bra på!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ni gick på det?! Shit, det finns hopp för mig tror jag!
    *ler*

    SvaraRadera