lördag 5 september 2009

Kalasat klart!




Jag kan tycka nu i efterhand att den här bilden inte alls visar mig i party-mood, utan mer får mig att framstå som någon som snart får en konstig tröja på sig. 

Middagen har varit väldigt lyckad och trevlig! Och att ett par faktiskt hade passerat 70 gjorde inte så mycket! 

Maten var fantastiskt god måste jag säga! Och vinvalet var perfekt! 
Synd att inte jag kan ta åt mig äran. Men jag kan ta åt mig äran å min mans vägnar! 
Vinet kan jag ta åt mig för, för det var jag som köpte hem det en annan gång. 
Svingott! Från Bourgogne. 
Synd att jag blev lite trött. Skyller på förkylningen.


4 kommentarer:

  1. YAAAAAAYYY!!! *blir lite rädd men bestämmer mig för att bilden är festlig* ;-)

    Tycker det är kul med blandade åldrar på kalas, det blir stimulerande.

    SvaraRadera
  2. Gladan;
    Hade jag inte vetat att det var jag, hade jag blivit livrädd!!!
    Jag ser ju helt galen ut... In a bad way.
    =)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du ser glad ut. Väldigt glad.

    SvaraRadera
  4. Ser "galet" glad ut :)) *skratt*
    Härligt att det blev lyckat!

    SvaraRadera