söndag 6 september 2009

Lat men smart!


Ann-Louise skrev i en kommentar att hon vill se fler bilder! (Hjälp! Tänk om hon var ironisk..?!) Och då tänkte jag att ja, det kan jag väl bjuda på! Men orka resa mig ur soffan!!! Så, jag tog helt sonika och använde kameran som sitter på datorn!!!

Därav kvaliten på bilderna. Jag är tvungen att lyfta datorn och sikta... lite darr på armarna gör att det blir lite suddigt.

Köket och matplatsen och undrar ni över varför vi har olika stolar kan ni fortsätta undra!



Hallen och trappan. Och så en bit av min panna i nedre vänster hörn! En rätt intetsägande bild...



6 kommentarer:

  1. Tack, va fint ni har! Jag var INTE ironisk. Å visst är det en Marimekko-gardin i köket? *Nördfrågar*

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fint!

    Du har ett väldigt trivsamt och vilsamt hem. Förstår att du brukar längta hem när du är på jobbet!

    Kul att få se :)

    SvaraRadera
  3. Gillar rymden ljuset i erat hus.. och varför måste allt var perfekt snyggt med dessa stolar,,, de passar ju in i resten..
    och är snygga i hop :)

    SvaraRadera
  4. Tack alla! : )

    Och ja, A-L du ser rätt!

    SvaraRadera
  5. Fint! Kul med bilder på hur bloggisarna bor.

    Kram

    SvaraRadera