måndag 7 september 2009

Förkyldmåndag


Huvudet är tungt och minsta ljud dånar, näsan är täppt, halsen svullen (men gör i alla fall inte ont längre) och så hostar jag så där torrt och meningslöst så jag får blodsmak i munnen. Jag har redan träningsvärk i min otränade rygg... Fan vad jag känner mig eländig.

Men så länge jag halvligger eller halvsitter går det bra, men när jag reser mig och går omkring upprätt känner jag att det inte är som det ska. Hög puls och en trötthetskänsla som går in i märgen.

Funderar på att fixa mig lite frukost... jag blir ju inte piggare och friskare av att vara hungrig. Tvärtom.

Jag ska fortsätta läsa Skumtimmen idag! Började på den igår och den är lite spännande redan från början!


Jag försöker febrilt tänka ut något mer intressant att skriva om... Som om det jag skrivit hittills varit intressant?! *fnys*


Eh... ja, det var väl allt för nu. Men det kan hända att jag återkommer under dagen. Med mer spännande berättelser ur mitt liv...

1 kommentar: