tisdag 24 maj 2016

Jag försöker njuta och ha roligt


Jag är nervös, jag är stressad och just nu vill jag bara avboka precis alla åtaganden och luta mig tillbaka och göra det jag är bäst på (?) - att vara ensam och skriva manus.

Det är samma känsla som inför en resa. Jag får resfeber och vill avboka resan och stanna hemma och koppla av istället.

Samtidigt är det jättekul allting, och jag vet att när det väl är över kommer jag sakna det, och längta tillbaka och vilja göra om det en gång till! Jag vet det, för jag känner mig själv så väl.

Det ÄR roligt att debutera och ge ut en bok. Jag måste komma ihåg att njuta av stunden och ha roligt. (Det gör jag, och det har jag, men jag är samtidigt väldigt nervös, spänd och stressad. That´s me, liksom.)

I morgon ska jag få träffa vänner, släktingar och gamla kollegor som jag inte träffat på evigheter - det ska bli jättejättemysigt!


2 kommentarer:

  1. Åsså kommer jag!!! Ser jag fram emot! Skall bli riktigt kul!
    Och ja, förstår om du är lite hispig, vem hade inte varit det, det är väl också lite av en njutning!
    Det blir så bra, jag lovar!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättekul att du kommer! Ska bli så roligt att få träffa dig. Kram!

      Radera