fredag 13 maj 2016

Nu är den på väg


Nu har första exet av boken lämnat boet och är på väg till Falun. Hoppas jag. (Så att det inte ligger kvarglömt hemma hos budbäraren.)

Egentligen är inte boksläppet förrän nästa lördag, men jag gör ett undantag för en speciell person. Jag hoppas att hon kommer att gilla den, precis som jag hoppas att alla andra också kommer gilla den. Jag hatar tanken på att folk inte ska få valuta för pengarna när de köper min bok ...

Att det här med böcker är en smaksak glömmer jag lite bort just nu, trots att jag VET att det är omöjligt att alla kommer gilla boken. Men min bok ... min bebis. Min allra förstfödda roman.


2 kommentarer:

  1. Alltså, med böcker är det så att man tycker om alla, i alla fall jag, men man måste liksom sätta dom in i sitt sammanhang för att få det rätt liksom! Så var lugn!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har rätt. Man kan uppskatta och tycka om en bok, även om storyn eller genren inte tilltalar en.

      Radera