fredag 27 maj 2016

Mitt releaseparty!


Det ägde rum onsdagen den 25/5 i Momentums lokaler vid Kungstorget, Göteborg. (Ni som vet var hotell Avalon ligger, och Saluhallen; Momentum ligger vägg i vägg med Avalon, högst upp i huset.) (Det är på den reklambyrån som jag hoppar in och vikarierar på ibland.) Ett stort tack för att jag fick hålla till hos er!

Familj, släkt, vänner och bekanta var inbjudna. Några gamla klasskompisar från grundskolan kom också, vilket var himla kul. Och så tidigare kollegor, och vänners vänner, och så mina "gamla" tjejkompisar - bästa tjejgänget! Himla mysigt och trevligt var det. Jag kände mig så uppvaktad och uppskattad.

Tack alla för att ni kom och firade med mig! Stort tack till min man, mina döttrar, min syster, min mor och far för all hjälp innan och under tillställningen - jag älskar er!








6 kommentarer:

  1. Det var så roligt att få vara med och dela dagen med dig! Är så stolta och älskar dig❤️
    Mamma och Pappa

    SvaraRadera
  2. Åh vilka härliga bilder i bägge inläggen! Antar att du går omkring och är lite hög på känslan några dagar nu :) Stort grattis återigen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är fortfarande lite hög och väldigt lycklig! Så himla underbar känsla. :)

      Radera