söndag 1 maj 2016

Tre veckor!


Idag är det exakt tre veckor till boksläpp! Lördag 21/5 kommer boken att finnas till försäljning. Det är stort! Jag hoppas att den kommer att finnas även i "riktiga" bokaffärer, så att jag kan gå och snegla på den ... Tänk att få se sin egen bok i en bokaffär! Jag vill gärna uppleva den känslan.

Samtidigt är jag ödmjuk. Konkurrensen är stenhård. Varför skulle just min bok synas bland storheter och sedan länge etablerade författare? För att jag har kämpat stenhårt såklart. Det har tagit många år och massor med målmedvetet jobb för att bli klar med den.

Jag tycker att den är värd det. Jag tycker att jag är värd det. Hur mycket Jante än skriker och slår inom mig.

Tills något annat tar vid, heter boken. Min bok. Min debutroman. Min bebis. Klicka gärna på länken och läs om den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar