fredag 20 maj 2016

Jag tror att jag älskar den här nya tillvaron!


Just nu känns skrivandet riktigt bra, och idag träffade jag min största supporter* som fullkomligt älskar manus 2.

* Om man räknar bort maken, och det gör jag i detta avseende.

Och så har jag fått kind of respons på min novell, som också kändes helt okej. (Klart över förväntan. Nästan så jag blir förvånad och undrar ... Nej, nu ska jag inte undra något utan bara suga åt mig av att det inte var dålig kritik!)

Några bokbloggare har fått res-ex av boken, och någon har till och med läst ... men ej recenserat än. Det är så spännande just nu att jag vet knappt till mig! Jag går omkring och skrattar för mig själv och fånler mest hela tiden. Glömmer bort att andas.

Jag vet att det kommer ta slut en dag, så därför passar jag på att njuta nu av min korta stund i rampljuset.

Det här är så roligt. Det är så fantastiskt att få vara med om ett boksläpp, och ett eget releaseparty! Folk vill köpa och läsa min bok! Lycka! Och skräckblandad förtjusning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar