lördag 2 november 2013

Igår fredag

Det blev en liten nap på eftermiddagen. Sen förflyttade jag mig till soffan medan maken fixade rena sängkläder och lagade mat.

Jag letade rätt på en film jag ville se. Det blev en thriller som faktiskt var riktigt bra. Minns inte namnet med Michael Douglas spelade en åklagare. Till och med maken blev förvånad över att jag lyckades välja en film som även han gillade. (Han är inte överförtjust i romantiska komedier).

Strax efter tio la jag mig och vaknade av väckarklockan klockan 7. Maken och sonen ska till Småland idag. Först till vårt lilla torp och tömma varmvattenberedaren och ta in studsmattan, därefter ska de till Värnamo och se om ÖIS åker ner till … nästa division eller stannar kvar i Superettan. (Tror det är superettan de spelar i).

När maken ser en match brukar de förlora, men om sonen tittar brukar de vinna. Bäst går det när sonen går med morfar på ÖIS-match. Morfar är inbiten gaisare.

Så. Nu vet ni allt ni behöver veta om min familj och dess kärlek till fotbollslag.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar