måndag 25 november 2013

Inte bara känslor, även skrivande ...

Jag brukar tappa följare när jag bloggar för mycket om mitt skrivande, men jag bryr mig inte … trist att folk överger mig såklart, men jag kan inte blogga för någon annan än mig själv.

Skrivandet ja. Idag ska jag ta itu med vissa saker som behöver göras. Är så glad och tacksam för alla synpunkter och idéer och tips som jag får. Är författare det mest hjälpsamma folkslaget? Tror nästan det. Det ska jag också bli när jag blir författare. Än har jag inga tips att dela med mig av. Jag kan ju inget, nästan! Håller på att lära mig konsten.

Så. Nu har jag glömt vad det var jag skulle skriva om … det var något med redigeringen, men jag får återkomma. Problemet och frågeställningen lär dyka upp igen.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar