onsdag 20 augusti 2014

En rätt så ovanligt bra dag

När jag vaknade i morse hoppades jag intensivt att klockan inte skulle vara mer än fyra. Jag behövde få somna om. Den var halv sex och tio minuter kvar tills alarmet skulle ringa. Jag låg kvar tills det ringde …

Fem i sju var jag på jobbet.

Dagen var lugn. Vid lunch kom huvudvärken. Trötthet blandat med förväntan ... När jag slutade cyklade jag ner till förskolan där jag skulle träffa chefen för ett samtal. Hon var precis lika trevlig i verkligheten som hon lät på telefon. Det kan nog blir bra.

Först ska jag beställa utdrag ur belastningsregistret, sen ska vi ses igen och så ska jag få provjobba för att se om jag trivs där. Vet redan att jag trivs där! Åtminstone känns det så himla trivsamt.

Nu ska jag äta och sen ska jag slappa i soffan. Tyvärr måste jag se Idol ikväll för sonens innebandytränare kanske är med.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar