lördag 5 september 2009

God borgod god borgod!

Vaknar med lite lätt huvudvärk (smart att dricka vin sent på kvällen) och täppt i näsan. Men det förstod ni ju, av rubriken att döma.

Förkylningen är ett faktum, den har inte gett med sig under natten (under sker väl aldrig!?) men det är inte värre än att jag ska klara av att vara trevlig under några timmar i kväll. Får man hoppas.

Lilleman har sovit hos kompis i natt, så huset är tyst och stilla. Men han tar igen det när han kommer hem efter fotbollsträningen idag. Det är jag rätt säker på. Han kan prata den lille killen. 


Stortjejen städar sitt rum (fast det såg ut som att hon höll på att stöka ner, snarare - som jag - när jag städar blir det alltid värre än det var innan...) och lilltjejen sover. 


Ute skiner solen men det är moln lite runt om, men de gör att det blir ett väldigt vackert ljus ute!

Nu har jag absolut inget mer att skriva om. För nu alltså.

2 kommentarer:

  1. Isch - nu kommer väl alla förkylningar när folk är tillbaka på jobben igen. Och ungarna i skolan.

    Hoppas verkligen du piggnar till och kryar på dig.

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  2. nää vad jobbigt med förkylning..

    ta vara på helgen och krya på dej ..ta en wirre ikväll så blir det nog bättre

    kram

    SvaraRadera