måndag 7 december 2009

Hittat kortet!

Ah! *andas ut, lättad* Jag har hittat mitt Visakort! Sköööönt!

Och nej, jag har inte berättat att det varit borta! Man måste inte tala om allt för alla. Sådetså.
Men nu är det hittat och det känns brabrabra!

Äta var det. Äta. Maken är inte hungrig... men det är jag. Men har jag lust att laga något?

Rosta bröd? Varm o'boy? Ohgudsågott. Undrar om maken kan fixa...nej. Det ska jag fanimig ordna själv. Men jag tror faktiskt att det kunde vara riktigt gott. Varm o'boy... och varma rostade bröd, som inte är svartbrända (måste lära mig passa dem bättre). Mmmm...

Värst vad baktung jag verkar vara helt plötsligt.


4 kommentarer:

  1. Japp, men det är gott med kvällsfika! Det är ett måste i trollpackehuset;), äevn fast jag alltid äter middag också varje dag*skratt*
    Det går ju att träna bort;)

    SvaraRadera
  2. Trollpackan: Du verkar ha hög förbränning du med! Skönt, men jobbigt att vara hungrig så ofta...

    SvaraRadera
  3. Va? Vadå inte berätta allt? Har du fler hemligheter? *nyfiken*

    SvaraRadera
  4. Singelmamman: Vad får dig att tro det??!! Jag är väl som en öppen bok?!! Det kan hända, om jag tänker efter riiiiktigt ordentligt, att jag kan komma på någon liten hemlighet som jag inte har berättat.
    Fråga mig någon gång när jag är onykter, då kommer det massa pinsamheter. Eller jag menar... eh...

    SvaraRadera