tisdag 15 december 2009

Om det luktar konstigt hemma...

... kolla då fruktfatet. Mögliga clementiner luktar inte hallon.

För övrigt är det vitt här idag! Barnen var så lyckliga när jag följde dem till skolan! "Får vi ha thermobyxor idag?"

Det är underbart! Synd bara att det inte är så kallt. Synd också att mina byxor, som hängde på vädring, glömdes bort igår kväll och idag var fulla med snö...

Idag är det tisdag, om någon missat det! Och när klockan ringde i morse trodde jag att det var söndag, eller nej, jag var övertygad om att det var söndag och undrade varför klockan ringde...

4 kommentarer:

  1. Är fullt medveten om att det är tisdga.. jag räknar ner till lördag ;)

    SvaraRadera
  2. Varför får vi ingen snö här ute? Synd att det "bara" var tisdag. Långt kvar till helgen *suck*.

    SvaraRadera
  3. Vi har fått lite mer vinter nu. Några cm snö ligger på marken och mer faller neråt just nu.

    Kul inför julen men jag får tunga känslor över det faktum att vinter pågår så jäkla länge för oss häruppe.

    Jag vill hellre på på västkusten. Skulle flytta imorgon om det gick *suckar* aldrig blir man då nöjd..

    SvaraRadera
  4. "Termos-byxor" sa mina kids när de var små. Rart!

    SvaraRadera