onsdag 9 december 2009

Jamen okejdå


Det kanske inte är så farligt när jag tänker efter - för tänkt efter har jag gjort. Efterkonstruerat också. Och kommit fram till att det nog inte är någon större skada skedd. *önsketänkande så jag nästan spricker*

Jag tog mig ett bad med en stor badbomb med levendel, från Lush. Underbara ljuvliga Lush! Men jag blev stressad, låg och inbillade mig att telefonen skulle ringa vilken minut som helst. Barnen hade lagt sig och maken var på möte. Himla nytta det badet gjorde. Barnen kom in, en efter en och till slut var vi fyra stycken i badrummet och småpratade lite. Så mysigt, jag hade velat ha dem i badet allihopa!

Nu äter jag kvällsmat och ska snart gå och lägga mig. Känner mig mentalt mörbultad och jag behöver sömn! God sömn! I morgon ska det repareras skada. Om jag inte är frånkopplad allt vad filer heter.

1 kommentar:

  1. Det är nog inte så farligt, får vi väl hoppas?! Annars kan det kanske vara ganska så nice att bli förflyttad till er filial i Sibirien. Jag menar, du blir ju faktiskt kontorschef där, eftersom du blir den enda anställda där ;-)
    Lugn, det ordnar sig!

    SvaraRadera