söndag 6 december 2009

Promenerat lite


Efter att ha sett både herrarnas och damernas stafetter var det dags att byta luft i lungorna och skaka ut rumpan lite.

Och gå av mig lite av helgens alla kalorier. Inte för att jag är rädd för att lägga på mig, den risken är inte så stor, även om volangen på magen inte blir mindre av mycket godis i kombination med ingen motion, utan för att det är skönt att röra på sig ibland. Det var länge sen jag verkligen rörde på mig.

Men ena knät har spökat lite... och då vågar jag inte anstränga det för mycket. Och ska jag vara helt ärlig har väl latmasken spökat än mer. Men när träningen blir ytterligare ett stressmoment, latmask eller ej... då behöver jag nog vila. Men jag har inte lagt av med träningen, jag har bara lagt den i lite träda. Ska komma igång igen. Om så bara med promenader till en början. (Låter jag desperat?) (Jag tycker själv att jag låter lat, men med höga önskningar)

3 kommentarer:

  1. Speciellt desperat låter du inte.
    Vill bara meddela att jag har varit ute och gått i två timmar idag. *gäsp*

    SvaraRadera
  2. den där Latmasken är väldigt smittsam kan jag meddela , finns här med .

    SvaraRadera
  3. Allt har sin tid;) det ordnar sig såsmåningom ska du se, rätt vad det är så kommer träningslusten tillbaka.

    SvaraRadera