tisdag 13 april 2010

Gaaaah!

När?! Jag undrar NÄR jag ska lära mig att planera och ha lite
framförhållning? När jag fyller 40? Men det är långt dit, jag
måste lära mig nu för jag fixar inte den här stressen och springa
som en jävla dåre till bussen. Varendajävladag.

Jag stressar sönder mig. Igen.

Leva i nuet? Här och nu? Njuta av det lilla i livet, det som är
viktigt? Fetglöm!
Jaga tiden! Samla ihop all tid! Slösa för Guds skull inte någon tid
på att andas, eller ännu värre: njuta av att vara frisk och faktiskt
väldigt lycklig.

7 kommentarer:

  1. Ha bara inte allt för stora förväntningar på efter-40-livet...
    *en som vet*

    SvaraRadera
  2. Nilla, what??!! *förstår inte*

    SvaraRadera
  3. EN fördel med livet efter 40 är att man inte kommer ihåg det man skulle hunnit...

    SvaraRadera
  4. PRIORITERA....skriver med väldigt stora bokstäver så att du förstår.

    SvaraRadera
  5. Efter 40 börjar glömskan... ;))
    Det är då man ska göra grejor men halvägs på väg har man glömt vad man skulle göra och får gå tillbaks till stället man stod på för att komma ihåg...

    SvaraRadera
  6. Och efter 40 är mycket "ingen idé" vilket är helt underbart! I övrigt nickar jag och håller med; Nilla, Fru Venus och Monica.

    SvaraRadera
  7. Efter 40?
    Mjae.
    Lite inte till det.

    Jag har inte förändrats ett dugg tror jag, trots att jag var säker på att vuxenpoängen skulle rasa in....

    SvaraRadera