söndag 18 april 2010

Jaha?

Då var söndagen och helgen snart slut. Och vad har jag gjort den här helgen? Skrivit, tvättat, skrivit, ordnat med foton, skrivit, skrivit och skrivit. Herregud vad jag har skrivit idag. Och ändå blev det inte mer än drygt tre sidor. Och inte bättre än vad det är. Jag önskar att jag hade mer tid till varje uppgift. Men om jag hade haft det skulle jag nog ändå inte starta med uppgiften i tid.

Nu är det dags att gå och lägga mig. Jag börjar bli trött. Och jag vill inte ha måndag när jag vaknar i morgon bitti. Jag har liksom inte varit ledig den här helgen.

Men som tur är kommer det fler helger!

2 kommentarer:

  1. Japp, och imorgon är det bara fyra dagar kvar till helg :-) och jag är komp ledig på fredag :-D

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du har hunnit massor i helgen.
    Att skriva så mycket som du gjort är inte gjort på en kafferast. Jag tycker du skriver jättebra och jag tror också att du kommer att lyckas.

    Det tar nog också tid att få igång sin egen stil. Jag skrev för några veckor sen ett par sidor, ett par sidor som bara kom.
    Tyckte det kändes bra men när jag läste så fick jag ändra massor och ändå blev jag inte nöjd ;)
    Prestationsångest? Inte då ;)

    Det är bara att skriva på, du skriver väldigt bra också så du kommer snart att skriva många fler sidor på samma tid.
    Tror iaf jag.

    Kram!

    SvaraRadera