lördag 10 april 2010

Hej härliga lördag!

Jag vaknar i vanlig ordning vid 7.30 och har sovit klart. Ingen huvudvärk trots lite mycket vin en fredag. Jag som hade lovat mig själv en vit fredag...

Idag skiner solen, men det blåser så jag gissar att det är ganska kallt. Kanske åker jag och tjejerna ner till trädgårdsforum och handlar lite vårblommor efter frukost, när killarna är på fotbollsträning.

Det är också dags att sätta igång med nästa veckas skrivuppgift. Ingen rast och ingen vila här inte.

Hoppas att ni andra har sol idag också.

10 kommentarer:

  1. Nope, regn så innåthelvete

    SvaraRadera
  2. Härligt, inleda helgen utan huvudvärk, hoppas det håller i sig. Ha en bra ledighet!

    SvaraRadera
  3. Får önska dig en skön lördag och hoppas ni får en trevlig tripp bland blommorna!

    SvaraRadera
  4. God morgon och hälsningar från grå-grå-grå Mariehamn :-( Visa lite fina blommer sen tack! ;-)

    SvaraRadera
  5. Mofs: Kom hit vettja!

    Madlar: Det hoppas jag också. Tack detsamma!

    Mita: Tack detsamma!

    Fru Venus: Det lovar jag att lägga upp!

    SvaraRadera
  6. Här är det fyra nyanser av grått på himlen. Blä.

    SvaraRadera
  7. Nilla: Då får man lov att sitta inne och mysa. Och äta godis eftersom det är lördag!

    SvaraRadera
  8. Här skiner solen och så blåser det. Ska också kolla in lite växter...trappkrukorna behöver lite liv.
    Kram.

    SvaraRadera
  9. Nej. Tyvärr. Solen lyser med sin frånvaro, höll jag på att säga. Fast egentligen gör det inget..vårsolen hinner man nog med att njuta av tids nog!

    SvaraRadera
  10. Gafflan: Det är kul att liva upp krukorna lite...

    Anneli: Ibland är det skönt med gråväder också...

    SvaraRadera