lördag 17 april 2010

Jag ger upp för nu.

Det snurrar på. Jag är som en spänd fjäder just nu som hotar att antingen snurra tillbaka i alltför farligt hög fart, eller helt enkelt brista. Det är text som ska skrivas, och skrivas om och arbetas med. Och det är foton som kanske inte alls blir lika bra som jag ser dem när de är på den inte kalibrerade skärmen.

Det är för mycket just nu. Jag hinner inte med, och jag orkar inte. Så jag skiter i allt nu och ger mig ut och springer!

En kompis frågade på Facebook om jag ville ha respons och kunde maila henne i så fall. OM jag vill!? Och om jag behöver. Ja tack, ja ja ja tack!

Det löser sig det mesta. Och vi ska få låna vin av syster och svåger ikväll!
Nu byta om för att ge mig ut och springa i den kraftiga vinden.

3 kommentarer:

  1. Hoppas att springturen hjälper. Spring som fan!

    SvaraRadera
  2. Nilla: Tack för peppen! Jag sprang som fan (så mycket jag orkade...)

    SvaraRadera
  3. Ta ett glas vin och coola ner dig lite så ska du se att allt löser sig. Pepp pepp!

    SvaraRadera