onsdag 7 mars 2012

En sur och grinig onsdag

Idag är ingen bra dag. Än. Men det ska bli.

Om ett par timmar är jag på väg in till stan, för att hinna uträtta lite ärenden (bland annat hitta ett par sköna skor) och införskaffa lite rengöringsprodukter till ansiktet innan jag ska träffa två kompisar och äta lunch. Det ska bli riktigt riktigt trevligt!

Och så ska jag hämta passen. På vilket jag ser ut som en drogad kriminell wt-[infoga valfritt nedsättande ord]. Usch.

Nähä, lite kaffe och en knäckemacka kanske? Yoghurt och flingor gjorde ingen större nytta mot hungern. Och hungern kan vara en av bovarna i grinighetsdramat.
                      .

2 kommentarer:

  1. Hoppas att det blir bättre snart!

    SvaraRadera
  2. Jag kan säga dig att kortet på mitt parkeringstillstånd för handikappade är så otäckt så jag nästan börjar gråta varenda gång jag råkar glutta ett öga på det.

    SvaraRadera