tisdag 27 mars 2012

Så in i bänken trött

Måste. Verkligen. Sova. ...

6 kommentarer:

  1. Underbar bild! Du ger verkligen tröttheten ett ansikte. :-D
    Men det är en bra bild!

    SvaraRadera
  2. Man kan nästan ANA det! :-D

    KRAM och sov gott!

    SvaraRadera
  3. SER DET!!!
    Jag var ledig idag. När jag lämnat dottern till skolan kl.07.50 så fikade jag och la mig "en stund" för jag var så trött. Vaknade kl. 12.15!!??? SÅ IN I BÄNKEN TRÖTT!!!??? Är det våren, tror du?

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Jag antar att du just nu sover riktigt djupt :)

    SvaraRadera
  5. Trötter, hoppas du fick god sömn sen :)

    SvaraRadera
  6. Härligt när man kan se på sig själv från alla sidor. Bilden är så bra så den kunde var en reklam för uppiggande medel
    Ha det bra

    SvaraRadera