lördag 10 mars 2012

Lunch

Gårdagens köttfärssås (orka koka quinoa liksom) och lite salladsblad och avokado. Får funka som lunch idag. Ikväll blir det färska (såklart!) räkor och massor av vitt vin. Gud så himla gott det ska bli!



Ikväll blir det också Melodifestival såklart. Jag tror att jag gillar Thorsten bäst. Eller, det vet jag att jag gör, men tror jag att hans låt håller utomlands? Det har jag ingen som helst aning om, jag har inte musiköra på det sättet.

Tycker inte att någon annan låt är riktigt vad som krävs för att ta hem segern, eller ens komma på top 10, i Eurovisionsongcontest.

Jag vet bara att jag gillar Thorsten och hans Jag reser mig igen.
      .

3 kommentarer:

  1. Spännande final i kväll, Looren får min röst :)

    SvaraRadera
  2. Lite har jag bloggat om pillargonerna...
    Har du dem svalt, ta in dem i värmen, ge dem ny jord i rena krukor.
    Besök dem och gödsla efter nån vecka, typ 2/3 kan du klippa bort, sen är det bara att vattna på och gulla med dem, så ska du se att de blir fina :)
    Lycka till :))

    SvaraRadera
  3. Anna: Jag vet inte om jag gillar hennes låt. Tycker den har något som jag inte riktigt uppskattar.... vet inte vad dock.

    Pillargon: Mina har stått inne hela vintern... jag får leta i din blogg om jag hittar något. Annars återkommer jag med nya frågor ;)

    SvaraRadera