söndag 4 mars 2012

Soffnötardag

Först Vasaloppet, sen skidskytte - Grattis Carl-Johan Bergman till silvret och tack för din insats - och nu längdskidor. Efter det blir det skidskytte igen, damer.

Så hittills idag har jag bara suttit still. Lite har jag rört på mig och det har varit när jag gått fram och tillbaka till köket.

Snart dags att resa mig igen, är törstig. Eller så ber jag maken hämta lite vatten, han är ju ändå där i köket och slipar och oljar köksbordet. Vore ju synd om jag behövde röra på mig i onödan *host*

En sak till: jag ska inte jobba i morgon. Det känns helt ok. Eller nej, det känns bättre än helt ok! Mycket bättre.


         .

1 kommentar:

  1. Här har vi också kollat skidor hela dagen. Nyss var det dock dags att röra på oss för att ta oss till bussen som ska ta oss hem. Du får ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera