fredag 30 mars 2012

Oh what a morning

Eftersom jag inte orkade/ville leta papper igår fick jag göra det nu på morgonen. Det gick sådär. Jag förbannade mig själv och min hopplösa slarvighet och var nära att börja gråta när maken kom till undsättning. Han kan leta den!

Naturligtvis hittade han dem som vanligt när jag slarvat bort något viktigt.


Nu ska jag äta frukost, dricka kaffe, sminka mig och sen iväg. Klockan tio ska jag träffa den här kvinnan jag pratade med igår. Sen får vi se hur det går och hur det känns och vad det kan leda till.

Men något slags extrajobb känner jag att jag vill och måste ha.

Håll tummarna!
          .

5 kommentarer:

  1. Börjar du bli åless på att vara ledig? Ska bli spännande att se vad du nu ska hitta på!

    SvaraRadera
  2. Nyfiken på extrajobbet...håller tummarna för att du får det!

    SvaraRadera
  3. hos oss är det tvärtom, han hittar iiinenting! jag hittar....allt...typ

    SvaraRadera
  4. Shamrock: Tack!

    Renée: Jag är hemma för mycket tycker jag. Vill komma ut och göra något ibland. Göra någon nytta liksom...

    Skrivarstudio: Dagisfröken! Vikarierande sådan.

    Ulle: Det kan vara så hemma också. Men alla viktiga saker, som jag inte hittar, är han en jäkel på att hitta!

    SvaraRadera