måndag 22 februari 2010

Award!



BrunettAnna har gett mig en utmärkelse. Tack snälla! Självklart är det jättekul att bli awarderad, men jag tänker i mitt stilla sinne: Vad fasen finns det mer att berätta om? Jag har ju fått ett gäng sådana här nu och tycker att jag har tömt mig. Fast det är klart, om folk har lika dåligt minne som jag har kan det vara på tiden med lite uppdatering kanske. Och sen är det ju så att tycker man att jag tjatar så skit i att läsa då!!! Eller hoppa över det här inlägget och läs nästa i stället.

Det roliga är, om det nu är roligt, att igår kväll eller i natt eller när det nu var. Jag låg vaken iallafall. Och tänkte. Och kom då på ett blogginlägg om mig själv. Något jag råkat ut för som jag glömt att skriva om!!! Tror ni att jag minns nu vad det var? I helsefyr heller. Skit också, för det var ganska kul tror jag. Kanske drömde jag ändå?


Hm. Jag ska alltså berätta sju saker om mig. Sju saker. *tänker och funderar*

!. Jag älskar att skriva. Och jag älskar att påbörja nya projekt. Gissa om jag har några påbörjade skrivprojekt hemma?

". Jag har grym prestationsångest. Grym.

#. Jag älskar att röra på mig (vilket rimmar illa med hur jag för tillfället älskar att nöta soffa, mitt lata stycke)

€. Jag älskar ironi men tyvärr behärskar jag tekniken dåligt ibland. Eller så är det alla andra som inte fattar när jag är ironisk och när jag inte är det. Jag tycker att folk ska läsa mina tankar. Allt blir så mycket lättare då.

%. Jag älskar att dansa till riktigt bra musik, men tyvärr dansar jag fulare och sämre än värst. Men det brukar gå över när jag druckit lite - då dansar jag bättre än värst!

&. Jag älskar människor med rolig humor, verkligen älskar! Och så gillar jag människor som är trevligt positiva och inte överdrivet hurtigt tillgjort positiva.

/. Jag älskar goda och tyvärr oftast väldigt dyra rödviner och så älskar jag att gå på tokdyra restauranger med ooootroligt god mat (helst om någon annan betalar, vilket händer alldeles för sällan)


Så. Det var ju lagom kul punkter. Det retar mig att jag inte kommer på det där som jag tänkte på i går kväll/natt. Jag slår vad om att det hade varit kul att få skriva om.

Nu ska sju nya kandidater utses, men det tänkte jag att ni själva får fixa med. Så, seså, sju stycken - känn er fria att ta denna utmärkelse!

3 kommentarer:

  1. Usch känner igen mig - finns det mer att berätta, tänker jag också ibland. Och det är mycket med "7 saker" nu överallt. Hjälp! 7x7x7x7... Det finns inte meeeer!!

    Fast det gör det ju. :-)

    SvaraRadera
  2. Gladan: Jo, det gör det ju! Och sen tycker jag inte att det gör något om man får läsa repriser ibland.
    Det är bara det att det känns så tråkigt när det gäller en själv tror jag.

    SvaraRadera