onsdag 3 februari 2010

Dum dum morgon

Jag önskar att jag hade duschat igår. Det är värdelöst att göra
det på morgonen. Särskilt när jag är ensam med barnen. Och helst
som jag tror att jag ska hinna med det utan att gå upp tidigare.

Som vi fick springa. Nu sitter jag på bussen och har dåligt samvete.
Jag hann bara pussa dem jättesnabbt, i farten liksom...

Min lilla skrutta grät när jag vinkade från bussen. Åh vad det gör
ont i mammahjärtat. Måtte den här dagen snart ta slut, jag vill
heeeem!!!

6 kommentarer:

  1. Och när ska du sluta jobba?
    (En sån där coachfråga som leder framåt.)

    SvaraRadera
  2. Jag är också tidsoptimist på morgonen...och det funkar ju inte nää!
    Du får pussa extra mycket på barnen när du kommer hem :)

    SvaraRadera
  3. Nilla: mkt bra fråga. Jag vet inte när. När och om min bok blir klar och utgiven. ?

    Gafflan: åh vad jag ska pussa på dem i em!

    SvaraRadera
  4. Vissa morgnar borde vara förbjudna! Tycker alla har rätt till Kellogsreklam starter på dagen!

    SvaraRadera
  5. Märta: Förbjud alla tidiga mornar. De bara förstör livet...

    SvaraRadera
  6. ...och jag som börjar varje morgon kl. 06.00 med en lååång, het, varm dusch. Känner mig lite som kärringen mot strömmen ibland...

    SvaraRadera