fredag 26 februari 2010

Sova bör man annars dör man

Det finns risk för att jag dör lite lätt idag. Jag har nämligen
sovit uruselt.

La mig tidigt, sov kl 22 (!) och vaknade två timmar senare och var
rädd att det snart skulle vara morgon.

Vaknade sen varannan timme och tittade på klockan. Några gånger har
jag vaknat av att snö rasat från taket också, vad det väsnas!
Barnen blev livrädda.

Jag har ont i huvudet och halsen idag, och känner mig bakis. Tur att
det är fredag idag. Det är fredag!!!

Hej fredag! Idag ska vi ha roligt!

6 kommentarer:

  1. Ja men det är ju det *tar glädjeskutt* FREDAG!!!

    SvaraRadera
  2. Tur att bloggpausen bara varade till i dag:)
    Jag somnade typ 21.00. Vaknade med ett ryck kl.01.30 och trodde jag försovit mig.
    Skönare än skönast att få somna om:)
    Hoppas att du inte blir sjuk nu!!
    Trevlig fredag!
    /Eva

    SvaraRadera
  3. Usch då...hoppas du inte blir sjuk igen!! Ha en hääärlig helg!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Jag tror du behöver vila/sova ut/varva ner på riktigt!? Hoppas du får en lugn och skön helg.

    SvaraRadera
  5. Dom där nätterna är inte att leka med! Men du.. Det ÄR fredag idag! Hoppas du får en riktigt skön kväll även om du råkat dött litegrann!

    SvaraRadera
  6. Tack alla för era goa kommentarer!

    SvaraRadera