torsdag 4 februari 2010

Förfredag idag.

Idag blir en bra dag har jag bestämt!
Morgonen började lite jobbigt med ett tappat flingpaket på golvet...
och en son som aldrig erkänner att han gör fel.
Barnen blev färdiga före mig och ville gå i förväg. Snopet! Så
idag sprang jag inte för att jag var sen, utan för att jag ville
komma ikapp barnen! Och det gjorde jag, till slut!

Så morgonen fick en bra början ändå till slut

Värken i ryggen är nästan helt borta och det som är kvar känns som
vanlig träningsvärk, inget farligt alltså. Benet, det konstiga, är
också lite bättre men inte helt normalt igen.

Så! Det finns hopp om en bra torsdag!

4 kommentarer:

  1. Bra start på dagen i alla fall med morgonmotion i form av springa ikapp barnen ;)
    Ryggen och ben bättre...det kommer att bli en bra dag :)

    SvaraRadera
  2. Klart dagen blir bra=)

    SvaraRadera
  3. Förfredag! Vilket utomordentligt bra ord på tristtorsdag! :)

    SvaraRadera
  4. Gafflan: Tyvärr blev det ingen bra dag...

    MIta: Önskar det vore så.

    Märta: Jamen visst är det ett bra ord!

    SvaraRadera