torsdag 11 februari 2010

Det räcker nu.

Nyss nös jag så kraftigt att någonting lät i huset. Som om jag hade haft en kopparkittel som liksom gav ett resonansljud. Nu har jag ingen kopparkittel så därför undrar jag vad i hela friden det var som lät. Min höga ljusstake i något material (jag och metaller alltså!) kanske? Det kom ett rungande läte efter att jag nyst. Och det killar fortfarande i näsan. Helt hysteriskt jobbigt. Förut fick jag blodsmak i halsen efter att jag nös.

Videoblogga kanske? Skulle inte tro det.

Skulle behöva tvätta och packa men jag orkar inte. Allt jag orkar är att halvligga alternativt halvsitta i soffan och knappa lite på datorn. Lunch skulle jag behöva äta också. Orka?!

Maken ringde vid lunchtid och han lät jätteförkyld. Stackarn. Kanske får bli jag som kör i morgon? Eller så får vi vänta tills vi är piggare och kryare helt enkelt.

Nähä, rota runt i skåpen efter ätbart? Ja, så får det bli. Om jag kan skrapa ihop kraft nog att resa mig ur soffan.

4 kommentarer:

  1. Jo..man blir lite orolig att skallen ska slitas loss av en sån nys!!!
    Krya på dej!!!

    SvaraRadera
  2. Vänta med att åka tills på lördag! ;;;-)))

    SvaraRadera
  3. Isch - kanske det var ditt hjärnimplantat som utomjordingarna satt fast i skallen som ekade ??

    Eller flyttade på sig. Nu hittar dom dig inte mer....

    Ja, vi försöker få ihop det till en kopp kaffe nån eftermiddag. När du och jag är friska och pigga och glada igen...dåååå!

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  4. Oj! Låter som en nysning för Guiness rekordbok?????
    Krya på dig!
    Kram!

    SvaraRadera