torsdag 28 oktober 2010

Dagens to do

Packlista skriven. Nu ska jag bara se till att tvätta det som behöver tvättas och packa ner allt. Helst utan att glömma något.

Jag läste någonstans att vädret ska bli strålande i helgen! Men var jag läste det minns jag inte. Finns ju risk att det gäller andra delar av landet... Som när tv4 pratar väder eller att hela landet har skollov, och så gäller det nästan enbart Stockholm.

Jag är hemma idag, stackars mig *harkel*. Nu ska jag gå upp och få lite nytta gjord. Men sängen är så sköööön!

4 kommentarer:

  1. Hade jag haft så mkt skrivet på en dag i min kalender så hade jag nog fått både mjäll och eksem...

    SvaraRadera
  2. Packlista är ett måste. Kan bli hur stirrig som helst annars. Verkar var en kul resa du ska på. Jag önskar dig en trevlig helg! Kram.

    SvaraRadera
  3. Mycket trosor... och ögonbindel! Såg dock inga handklovar på listan... ;.)
    Men skippa gummistövlarna för sjutton. Regnar det kan ni väl dela taxi?

    SvaraRadera
  4. Renée: : ) Det är vad jag håller på att skaffa mig!!!

    ting: Tack detsamma! Kram!

    Singelm: Vi kommer promenera en del på lördagen, därav stövlarna... På kvällen blir det finstövlar!

    SvaraRadera