söndag 17 oktober 2010

Kolla kolla! Jag vann!!!

Igår ramlade jag in på den här bloggen, via någon annan blogg som länkat till det här inlägget. Armbandet som man kunde vinna var så himla fint och jag tänkte att ja, men varför inte. Jag vinner ju aldrig, men det kostar ju inget att chansa! Sen glömde jag bort det och när Monika skrev i en kommentar "Kolla min blogg vad som hänt..." fattade jag fortfarande ingenting! Men klickade ju såklart dit och Pling! Poletten föll ner!
Och nu är jag jätteglad! Spana in armbandet [hääär]

Nyss såg jag också att hon har ett växthus. Det betyder att jag måste spana in hennes blogg lite noggrannare, för snart är det vår och då ska det ta fart i mitt lilla lusthus. Åh vad jag längtar!
  .

9 kommentarer:

  1. Grattis. Ibland händer det bara ;-)
    Armbandet är jättesnyggt.

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul! Grattis till det fina armbandet!

    SvaraRadera
  3. Grattis, bara så där :O)
    Fint var det!

    SvaraRadera
  4. Grattis! Att vinna ger en liten lyckokick! Armbandet var verkligen underbart! :)

    SvaraRadera
  5. Snyggt! ;)
    Och stort grattis. När jag hamnar i vanliga lunken igen då ska jag också vinna nåt fint. Hur vet jag inte än men nåt ska det bli ;)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Grattis!!
    Så roligt att du vann!
    Och vem var det som höll tummarna... ;D

    SvaraRadera
  7. Tack alla! Särskilt tack till Monica för hållna tummar!
    : )

    SvaraRadera
  8. Grattis!!
    Förresten så har du en utmaning i min blogg... ;)

    SvaraRadera