lördag 2 oktober 2010

Lugnet före Lisebergsstormen

Jag avnjuter en kopp starkt, svart kaffe. Barnen är där uppe och maken är på fotbollsplan och tränar småkillar.

Inom en inte alltför lång framtid ska jag:
Sminka av mig
Sätta på mig nytt smink
Kanske måla naglarna (varför då egentligen?)
Tömma mobilkameran (för att kunna fylla den igen)
Leta efter kabeln att koppla samman mobilen och datorn med (detta behöver göras innan förra punkten)
Komma på vad jag ska ha för kläder på mig - det är ganska kallt och ganska blåsigt

Men först: Dricka kaffe
  .

6 kommentarer:

  1. Ha det så kul på nöjesfältet

    SvaraRadera
  2. Många att göra listor börjar bäst med en kopp kaffe.

    SvaraRadera
  3. Kaffe först. En mycket rutinerad prioritering.

    Måla naglarna gröna idag? Varför det? För ingenting? För nonsens skull?

    KRAM.

    SvaraRadera
  4. Shamrock: Tack!

    Frunat: Kaffe är bara viktigast!

    Elin: Eller hur! Och nej, inga gröna naglar. Ev mörkröda eller lätt rosa. Feg som jag är.

    SvaraRadera
  5. Klart att du skal måla naglarna.

    Ha det bra på Liseberg.
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Ha det riktigt skoj! Med eller utan lackade naglar! :)

    SvaraRadera