lördag 23 oktober 2010

Godis en regnig lördag

Nu ska jag måla lite till.

10 kommentarer:

  1. Godis är gott!
    Jo, vill du ha vinterplaggen så skickar jag det till dig, GRATIS! Jag vill inte ha något för det och jag betalar också frakten. Vill du bara ha något enstaka plagg är det ok, resten går till Knasterfaster.
    Maila din adress i så fall så kommer det på posten så fort som möjligt.

    SvaraRadera
  2. Gafflan, jag har mailat dig! Vill du inte ha något för porto, vilket jag mer än gärna betalar, så sätter jag in ett par hundra till Barncancerfonden i stället.

    SvaraRadera
  3. Jag vill inget ha! Skänk en slant till barncancerfonden så blir vi alla gladare :D
    Pöss.

    SvaraRadera
  4. Vad duktig du är på att måla :) Rogivande är det oxå...

    Ha en fin kväll !

    SvaraRadera
  5. Va gott det ser ut och låter!

    SvaraRadera
  6. Trodde först att det var en askkopp med fimpar, men sen tog jag på mig glasögonen och såg vad det var.

    Jättefina akvareller i förra inlägget

    SvaraRadera
  7. Gafflan: Tack snällaste! : )

    Maria: Tack! Ja det är rogivande, när det går bra! Annars är det mest frustrerande!!! (Bör jag dra ner på prestationskraven tro? ; ))

    Jenny: Japp! Gott gott!

    Trollpackan: Oups.... ; )

    Shamrock: Haha! Fimpar!
    Tack!

    SvaraRadera
  8. Ja det är du väl värd. Shit vad duktig du är att måla! Riktigt avis!

    SvaraRadera