fredag 8 oktober 2010

Hemma och lugn

Efter en dag med bland annat luftgitarrspel hos kollega var det dags att varva ner och åka hem. Jag satt och andades växelvis på bussen för att komma ner i varv (ni vet in genom ena näsborren och ut genom andra och byta - man håller för ena medan man andas genom den andra - funkar faktiskt)

När jag kom hem hade maken lagat mat. Korvstroganoff med makaroner. Inte världsgodast en fredag men jag slapp laga mat.

Innan jag lämnade stan skyndade jag mig in på Apoteket och köpte Resorb. Ska testa det i morgon kväll/natt/när jag nu kommer hem och se om det funkar. I morgon är det ju cykelfesten! The Party! Berättar mer om det i morgon.

Jag ska ganska snart göra mig i ordning för natten. Ska bara hänga tvätt först, sminka av mig, borsta tänderna och få i säng barnen och så.

Hjälp vad trött jag är. Men ingen huvudvärk! Tack och lov ingen huvudvärk.
  .

1 kommentar: