tisdag 12 oktober 2010

Tant är trött

I morgon tar vi (jag) nya tag!

9 kommentarer:

  1. Trött kan väl får vara vid denna tiden på dygnet. Jag ska också svänga di lurviga till båset.
    Gonatt!

    SvaraRadera
  2. jag är trött jag med. tror jag lägger mig. Natti natti! :)

    SvaraRadera
  3. Snygg i håret i alla fall och det måste väl ändå sägas vara huvudsaken!

    SvaraRadera
  4. Jepp! Om jag nu kan slita mig från bloggläsandet! :) Suss gott!

    SvaraRadera
  5. Tant? Såna där poppiga spegel-foton tar ju alla fjortisbloggare av rang. Mig liurar du inte!

    SvaraRadera
  6. Jag är jättepigg, för jag råkade sova mellan 16-18..inte så bra...:) Kul o se bild på dig!! :)

    SvaraRadera
  7. Jag ä inte trött, råkade somna mellan 16-18...inte bra..
    Trevligt att se en bild på dig.
    kram

    SvaraRadera
  8. Du ser alltid så pigg ut!Inte som någon tant ;)
    Men denna tiden en vecka är man sliten brukar jag säga och tv sofan blir lätt en säng.....

    SvaraRadera
  9. Hahahaha. Men tant ler vackert och är så söt, så söt (måste vara allt socker du tryckt i dig?) och har sjukt vackra händer.

    SvaraRadera