söndag 15 september 2013

Höstsöndag

En försmak av vad som komma ska. Regn på tvären. Blåst som sveper med sig drivor av regn.

Mysigt att kunna sitta inomhus, spåna på nya idéer kring manus 3.


Kvällen igår var så trevlig och mysig. Mer sådant!


Idag blir det potatisomelett till lunch och morots- och potatissoppa till middag senare ikväll. Däremellan ska jag promenera till församlingshemmet och rösta i kyrkovalet. Och fortsätta utveckla idéerna till nästa romanprojekt. Har lite andra idéer och tankar som jag klurar på, som har med skrivandet att göra, men de håller jag för mig själv tills jag vet vad det är jag menar.
.

1 kommentar:

  1. Hade ställt in mig på regn igår med planer med en filmkväll o em men solen stekt för fullt så de blev inställt :)
    Man lär nog få många såna dagar iallafall.
    Skönt med en härlig höst!
    Kramis

    SvaraRadera