fredag 6 september 2013

Slutet är nära nu

Det blir inga 90' ord i detta första utkast. Det blir kanske inte ens 82'. Men det gör inget. Ord ska läggas till, tas bort och skrivas om.

Men det görs en annan gång.

Nu ska jag snart lägga mig. Får se om jag orkar titta något på matchen eller om jag struntar i det. Jag hade hoppats på att få till slutet i kväll, men jag orkar inte ... och jag har inte bråttom heller. En dag hit eller dit, liksom. *iiiiiiiiihh*

Jag är snart klar. Klar. Färdig!

I slutet av juni någon gång började jag på det här manuset. Och nu är jag klar. Jag är väldigt stolt över mig själv just nu.

När jag läst igenom det kommer jag säkert inte att vara lika stolt, så jag passar på nu att vara jätteglad och galet nöjd med mig själv!

Snart kommer jag behöva hjälp med hur jag ska lägga upp mitt fortsatta arbete ... Minns att jag fått tips förut, men dessa har jag dessvärre glömt.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar