torsdag 17 oktober 2013

Herre jättejösses

Vilken dag.

Börjar med att jag kommer till första jobbet och möts av en fruktansvärt snygg kille! (Jag förstår de 40+:are som faller för yngre män. Herrejädrar vad han var het! Kunde knappt titta på honom till slut.)

Som tur var tyvärr behövde jag skynda mig därifrån för att åka hem och fortsätta leta efter min försvunna plånbok. Hade gärna stannat en stund för att fortsätta vårt trevliga samtal i vilket jag svettades och fick anstränga mig järnet för att kunna prata någorlunda normalt. Allvarligt talat. Hans ögon. Hans kropp. Hans utstrålning. 21 år gammal och så fantastiskt trevlig!

Okej. Andas Agneta, andas. Och skärp för i helvete till dig!

Så.

Jag hittade plånboken efter några plågsamt jobbiga minuter - den låg inte i någon av alla handväskorna, inte i någon jackficka, inte på något av de vanliga ställena. När jag var gråtfärdig och genomsvettig (igen) hittade jag den bakom en låda i en av garderoberna. LÄTTNAD!

Iväg till jobb nr två, för att överleva i tre timmar ... sen handla.

Tyvärr måste jag ner till affären ikväll igen ity jag glömde hälften. Ska ändå ner och hämta lillsnosan efter träningen, annars hade jag fetskitit i de glömda varorna.
.

4 kommentarer: