tisdag 29 oktober 2013

Höstlov

Ringde jobbet förut, för att dubbelkolla hur det blir i morgon, och jag är ledig då.

Hur det blir framöver på onsdagarna är inte klart ... förskolechefen har inte riktigt bestämt sig än, tror jag.


Men jag fick beröm av kollegan för att jag tog ansvar för morgondagen ... (såklart, jag vill ju veta om jag är ledig eller om jag måste jobba!)

Förskolechefen har ännu inte meddelat mig hur det blir med onsdagarna framöver. Jag funderar på att säga att jag är nöjd med att ha mina resurstimmar, och inget annat. (Skulle ev. fått dela onssdagen med en annan vikarie. Känns sådär, för barnens skull. Bättre då att jag är där mina fyra timmar och att den andre vikarien är där hela dagen. Annars går avdelningen miste om resursen.) Ska jag ringa henne och styra upp verksamheten kanske?
.

2 kommentarer:

  1. Ring! Nej, gör inte det.....kul att få beröm för att man vill veta hur man har det - en lite märklig värld vi lever i.
    Hoppas du inte blåst bort!
    Kramar

    SvaraRadera