lördag 19 oktober 2013

Hrmmm

Det blev inget redigerat idag. Alls. Undrar om det beror på att jag satt upp en slags deadline för mig själv? I slutet av oktober ska jag skicka mitt manus 2 till en skrivande (och kritisk - men väldigt duktig) kompis. Tänkte fixa till lite saker innan dess.

I morgon ska jag med sonen på fotbollscup. Det lär ta hela dagen om jag har otur.

I morse var syrran och jag ute på powerwalk. 7000 steg! Härlig start. Efter det körde jag lite rodd - mina skuldror med omnejd mår inte jättebra. Det pirrar och liksom kryper och surrar i dem.  Detta trots - eller kanske tack vare? - att jag kört ett par ryggpass på sistone.

Keep up the good (?) work, Agneta!

Nu ska jag och barnen åka till mamma och pappa och äta räkomelett. Tack gode gud för mammor ibland alltså.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar