onsdag 2 april 2014

Det hisnar, nästan

78746. Ord. Utkast nr 2 är snart färdigt. Snart färdigt!

Känslan är nästan hisnande. Jag har inte mycket kvar, kanske det svåraste är kvar, jag vet inte. Men jag har inte gett upp hittills och det är banne mig inte dåligt! Jag som är en mästare på att påbörja saker och tröttna långt innan jag är färdig, är snart färdig!


Okej, jag VET att jag har massor av redigering kvar - och det svåraste: att inte slänga hela skiten pga att jag upptäcker att den är dålig.
Men ändå! Tjohoooo!

Heja mig! Heja heja mig!
.

5 kommentarer:

  1. Heja dig!!! nu är det bara slutspurten kvar ju! pepp pepp in i mål!

    SvaraRadera
  2. Susanne: :)

    Kati: Tycker att det känns som att jag har betydligt mer än bara slutspurten kvar. Just nu känns det ganska jobbigt. Spännande, men jobbigt. Tack för pepp, dock! :)

    SvaraRadera