tisdag 29 april 2014

Ledig solig härlig dag!

Igår jobbade jag. Helt okej arbetsdag. Trevlig avdelning och härligt väder. Perfekt att jobba i en verksamhet där man är ute mycket!

Idag är jag ledig vilket känns HELT galet okej! Som jag njuter av sol, fågelkvitter och pill i trädgården.

Har inte jättemycket ångest över att jag inte skriver något just nu. Undermedvetet går jag och funderar och fifilurar på idéer och tankar. Det blir nog bra när jag väl är klar. Det får lov att ta lite tid.

Största problemet för dagen är om jag ska gå och träna ikväll eller inte. Har känt mig overkligt trött och matt sista tiden och vet inte om jag kanske bör hushålla med energin. Eller så bör jag träna skiten ur mig för att ge plats för ny energi. Som man faktiskt kan få efter träning. Om man inte har någon förkylning eller annan skit i kroppen … Aja, har några timmar till att fundera och bestämma mig.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar