söndag 24 januari 2010

Äntligen kvällen


Jag har ont i armbågen *helvetesjävlaskit* och jag har ont i magen och, som om det inte räckte, nu känner jag att jag håller på att utveckla en förkylning igen, fast den känslan kan bero på att jag sovit för dåligt, igen. Trött jag blir (!) på mig själv! Måste få till en förändring av något slag.

Tidigare i säng på kvällarna och mindre stress på dagarna. Lättare sagt än gjort. Mycket lättare.

Just nu känns det som att jag blir hemma i morgon, men jag hoppas ännu på under! Tidigt i säng i kväll och förhoppningsvis somnar jag snabbt och sover gott. Och vaknar pigg och hel i morgon.

Herregud, jag är fortfarande ung och ska inte drabbas av en massa krämpor! Baaaah! Vik hädan, krämpor!


1 kommentar:

  1. Oj, nu påminde du mig om att jag glömt (förträngt?) att göra träningsprogrammet för min armbåge i flera dagar.
    Krya på dig!

    SvaraRadera