söndag 17 januari 2010

Nu har jag sovit på saken...

Men det vetesjutton om jag blivit så mycket klokare?

Men, jag har tänkt stanna kvar här. För nu i alla fall. Sen kan det
ju alltid hända att jag tröttnar lite längre fram och vill gå över
till WP, eller någon annan, den risken finns ju alltid. Ibland
behöver man (jag) förändringar.

Det jag tycker är sämst med Blogspot är att det inte finns något
smidigt sätt att besvara kommentarer på. Annars är Blogspot bra,
snyggt och rent.

Att de suger när det gäller att jag ska lära mig mobilblogga, kan
jag kanske inte lasta dem för... Eller hell, jo det kan jag!!!

2 kommentarer:

  1. Jag håller med när det gäller kommentarerna i blogspot.
    Lite väl mycket skrollande och klickande för att se att man svarar rätt till rätt person.

    Är WP bättre tycker du?

    Jag börjar bli less på min sida, filurar på att ändra mall eller nåt, ja bilden också så klart.

    Jag vill också förnya mig ibland.

    SvaraRadera
  2. Ulrika: I WP har du möjlighet att svara på en kommentar direkt, innan du godkänner den. Och då finns ditt svar direkt under kommentaren! Du behöver inte kolla vilket inlägg det gäller för att sedan gå till det inlägget och svara. Mycket smidigare.

    Just idag försöker jag göra min blogg lite mysigare. (Jag kan erkänna att jag smygbloggar lite då och då i WP och har gjort så länge! *busig*!)

    SvaraRadera