onsdag 20 januari 2010

Rensat i röran

Oj vad jag har varit effektiv. Faktiskt. Och nej, jag är inte ironisk.

Jag har haft två rejäla högar på mitt skrivbord sen ett bra tag tillbaka. Dessa var det dags att göra mig av med hade jag bestämt nu. Och jävlar i mig vad jag har jobbat. Bara jag inte får ont i armbågen i morgon... det vore väldigt dumt. Och onödigt. Det är ju ingen som tackar mig direkt, för att jag är "duktig".

Aldrig mer ska jag komma efter med så mycket jobb. Aldrig! (Återstår att se om jag klarar att leva upp till det löftet...)

Halvtimman kvar till lunch. Jag ska nog överleva den här dagen med. Trots huvudvärk.

5 kommentarer:

  1. Det är så skönt för själen när man jobbat ikapp.
    Bra gjort säger jag!

    SvaraRadera
  2. Visst är det skönt när man jobbat ikapp!

    Men varför tar det då alltid emot att göra det?
    Man svär att aldrig göra det igen och ändå blir det så.

    Det man inte förstår får man helt enkelt lämna därhän ;)

    SvaraRadera
  3. Gafflan: Det känns skönt!

    Ulrika: Vaddå "och ändå blir det så"? *helt oförstående*
    Har jag sagt att det blir så så blir det så! *eh...*

    SvaraRadera
  4. Tyckte det stod "Rensat i örat" och vad mycket jag hann tänka innan jag såg vad det stod egentligen =)
    Ha en bra kväll utan huvudvärk!

    SvaraRadera
  5. Maud: Rensar i örat gör jag i morgon! =)

    SvaraRadera