lördag 16 januari 2010

Nu blir det shopping!

Jag och min syster ska iväg en sväng till Allum. Det ska bli skönt att komma ifrån datorn en stund. Den ger mig så mycket huvudbry just nu. Och jag blir så himla irriterad när jag inte kan förstå. Jag är begränsad och det stör mig.

Jag vill helst inte byta till Wordpress, men jag funderar skarpt på att testblogga där, parallellt med denna, för denna blogg känns otymplig just nu. Kanske någon vill vara testperson? Läsa den andra och komma med synpunkter (läs: hejarop!)

Äsch. Jag struntar i allt just nu och åker och hänger mig åt shopping i stället!

6 kommentarer:

  1. Japp, shoppa loss kan lösa det mesta!*fniss*

    SvaraRadera
  2. Allum..tänk va,där har min gubbes brorsa en fiskbutik.Inne på Ica. Lustigt,världen är bra liten!!
    Hoppas du hade en superkul shoppingdag!! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hur menar du otymplig?
    Jag kan hur som helst gärna vara testperson. Blir ju lite nyfiken.

    SvaraRadera
  4. Det är bra! Ta en paus och vila huvudet en stund.
    Ha det bra på shoppingrundan.

    SvaraRadera
  5. Klart jag kan vara din testperson, men vad är det för fel på denna blogg?

    SvaraRadera
  6. Trollpackan: Man får annat att fokusera och tänka på ett tag helt klart!

    BrunettAnna: Där ser man! Jag svor över ica idag. Ska inte handla där mer, deras köer är inte att leka med.

    Mockapocka: Jag hör av mig i så fall!

    Gafflan: Det var en skön paus, även om det är oskönt med massa folk och köer.

    Mita: Det är inget fel med denna - jag gillar min blogg och jag gillar blogspot! Men, jag vill ju kunna blogga från mobilen och då måste det funka och vara smidigt! Jag och tekniska saker är inte så bra vänner.... och jag har inte tålamod...

    SvaraRadera